A+ A A-

> Top diensten voor spot prijzen

Een sponsoractiviteit is één van de PR-kanalen die positief kan werken voor clubs. Dat er daarnaast een sterk maatschappelijk karakter aan vast zit, moge duidelijk zijn. HVB & SVB hebben hun krachten gebundeld en organiseren samen een Dienstenveiling.

Het idee is niet nieuw, de aanpak wel. Deze Dienstenveiling wordt nl. door 2 grote clubs uit Blerick gezamenlijk opgepakt. Door de krachtenbundeling reikt het netwerk verder en is de slagingskans van het project vele malen groter. Inmiddels zijn er al vele diensten opgehaald en vult de website www.veilingblerick.nl zich gestaag. Op zaterdagmiddag 27 juni 2015 zullen de diensten daadwerkelijk worden geveild tijdens het middagprogramma van het Zoks-festival. Ook daar zitten voor alle partijen voordelen aan.

Communicatie & PR
NO LEMON brengt de waarde van lokale maatschappelijke projecten in beeld. Verenigingen en organisaties die met teruglopende sponsorinkomsten kampen, of hun imago willen versterken, vinden met dit soort initiatieven houvast voor de toekomst. Noem het een vorm van crowdfunding, of van krachtige profilering. De krachtenbundeling is een ander fantastisch voordeel. Samen optrekken levert veel meer resultaat, een voorbeeld voor andere clubs in de regio. NO LEMON ontwikkelde de communicatiestrategie en zet zich momenteel samen met het PR-team in voor de krachtige online en offline profilering. Want vaak wordt dit deel onderschat > Het bereiken en enthousiasmeren van de doelgroepen is minstens zo belangrijk. Goeie reclame en PR is dus cruciaal. Bent u ook benieuwd hoe krachtige profilering in het voordeel van uw bedrijf kan werken? Laten we dan samen eens een kop koffie drinken. In de tussentijd zien we u graag op 27 juni bij de Blerickse Dienstenveiling.

food for thought!

Social Media in de jaren 80.jpg

attention = profit

zelfwerkt.jpg

Adformatie

together = more

Scelta Mushrooms logo.jpg

statistieken van deze site

Bezoekers
1
Artikelen
30
Artikelen bekeken hits
321036