A+ A A-

> Communicatie "De Vaert"

Projectontwikkelaar PROJON bv ontwikkelt in Boekend 3 type woningen. Geschikt voor starters, 2-verdieners en senioren; van 2-kappers tot levensloopbestendige woningen. NO LEMON werd gevraagd het project stevig in de markt te zetten via een heldere en effectieve marketing communicatie strategie. Het project kreeg de naam “De Vaert”.

WAT
Bekendheid over en vertrouwen in het project genereren. Met als doel interesse en verkoopbevordering.

WAAROM
Boekend is een hechte gemeenschap waar via de bakker het verhaal in het dorp snel wordt verspreid. Maar hoe creëer je echte interesse en een breder draagvlak, ook buiten Boekend? Omdat potentiële kopers, zeker in de huidige markt, veel keuze wordt geboden, is het van grootst belang het project continue en scherp bij de diverse doelgroepen te profileren.

HOE
Het project bekend maken, gaat dus verder dan een rondje reclame om de kerk. NO LEMON ontwikkelde een communicatie campagne gebaseerd op vertrouwen, openheid en kwaliteit. Want de marketing in de bouw is immers gericht op vertrouwen. De aankoop gaat vóóraf aan productie en levering. Nog voordat de eerste steen wordt gelegd…

WAARMEE
NO LEMON onderzocht het specifieke bouwgebied aan de bosrand. De naam “De Vaert” doet recht aan dit gebied. Logo/huisstijl werd ontworpen. Bouwbord, website, presentatiemap en leaflets werden ontwikkeld. De basis van online en offline marketing werd ingericht. Aangevuld met advertenties in lokale (week)bladen. Met deze basis hebben de makelaars instrumenten in handen om het project onder de aandacht te brengen. Maar dat volstaat niet. Op gezette tijden worden informatie-uurtjes georganiseerd op de bouwplaats. Ontwikkelaar, makelaar en aannemer geven acte-de-présence. Zelf een interieuradviseur is aanwezig. Deze momenten worden aangekondigd via print (advertentie en uitnodiging huis-aan-huis) én via de inzet van Facebook. Een online advertentiecampagne in de regio Venlo leverde onlangs met een bereik van 27.824 pageviews 5 extra belangstellenden op. Een mooi resultaat. De bezoekers werden geprikkeld met “kans op een weekendje Cabrio”. Inmiddels loopt een nieuwe actie: € 1.000,- euro tipgeld!

 

woningen de Vaert Boekend

RESULTAAT
De juiste positionering bepaalt het verdere verloop van profilering en succes. De juiste combinatie van online en offline zorgt voor het juiste bereik. Het project staat op de kaart. De verkoop is gestart. Alle vereiste aspecten zijn aanwezig. Nu zijn de makelaars aan zet. Ze zijn meer dan ooit te voren de belangrijke schakel tussen koop en verkoop. Meedenken, ideeën aandragen, adviseren, actief zoeken naar nieuwe mogelijkheden: Laat de kopers kopen :)

Wilt u ook op basis van een pragmatisch marketing communicatieplan uw product en dienst goed voor het voetlicht brengen? Laat van u horen. NO LEMON maakt er hapklare brokken van...!

food for thought!

Social Media in de jaren 80.jpg

attention = profit

Sportmobiel logo.jpg

Adformatie

together = more

VRLN logo.jpg

statistieken van deze site

Bezoekers
1
Artikelen
30
Artikelen bekeken hits
253775